XXX- duży format to miejsce dla fanatyczek kolosów krzyżykowych (więcej niż 100 na 100 krzyżyków). Jeżeli chcesz chwalić się swoimi postępami w pracy, poszukujesz motywacji lub po prostu chcesz ucieszyć oko Haftowaniem przez duże H to to jest miejsce dla Ciebie.

piątek, 27 września 2013

Ice Wind - postęp 1

Naprawdę udało mi się ruszyć z pracą nad tym haftem, co mnie bardzo cieszy:))


Widać już zarysy twarzy:) Dobrze mi się nad tym haftem pracuje, chociaż jest dużo zmian kolorów. A podczas wyszywania twarzyczki kilkukrotnie sprawdzałam numery kolorów z rozpiską - tak mi nie pasowały te odcienie brązowego i czerwonego (tak, są tam!). Ale im więcej wyszywałam, tym bardziej zaczęły się te odcienie rozmywać i ładniej to zaczęło wychodzić, więc chyba tak ma być;)

4 komentarze:

  1. To jest właśnie urok dużych haftów. Poszczególne krzyzyki nie wskazują na to jaki piękny obraz powstanie :) Pięknie idzie.

    OdpowiedzUsuń
  2. witam :) zapraszam po odbiór wyróżnienia http://odrobinapiekna.blogspot.com/2013/09/wyroznienie.html

    OdpowiedzUsuń
  3. szybko,a jeszcze niedawno pisałaś,że dopiero zaczelaś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Arabeska: to był kolejny początek:))) haft niestety leżał porzucony przez dłuższy czas...

      Usuń

Za każdy komentarz bardzo dziękujemy